Càmping La Fageda
A 4.69 km
RocaGrossa — Directorio de Campings, Bungalows y Áreas de Caravanas
RocaGrossa — Directorio de Campings, Bungalows y Áreas de Caravanas
Càmping Les Preses Natura es una empresa reconocido en Les Preses, dedicado a ofrecer soluciones en Camping y servicios relacionados. La dirección de Càmping Les Preses Natura en Al costat de la piscina municipal, Veïnat de la Boada, 7 lo sitúa como un centro clave para el sector. Si buscas calidad, Càmping Les Preses Natura mantiene un enfoque firme hacia la excelencia en Camping. Los interesados pueden acudir a Càmping Les Preses Natura para recibir asesoramiento.
Consulta nuestra sección de precios antes de contratar. Descubre cuánto deberías pagar y qué incluye el servicio en tu zona.
¿Comparando opciones? Descubre nuestro ranking actualizado con las mejores Camping en Les Preses .
Càmping força tranquil i molt familiar. Quan vam anar-hi nosaltres estava ple de famílies. Té un entorn molt bonic i bona accessibilitat a rutes de senderisme i al poble a peu.
Els serveis estaven néts.
No li poso 5 estrelles perquè pel preu em van faltar altres serveis.
Estuvimos instalados en mobilhome nuevo , con todo perfecto . Y hemos contratado una parcela para nuestra caravana para todo el año .
Muy buen trato y lo básico para descansar y relajarte lejos del ruido y el bullicio de otros campings de la zona.
Començem per lo positiu. Molt bona ubicació, proper al poble per anar a peu, i sobretot ben comunicat per activitats com el ciclisme, tant btt com carretera, senderisme etc...
Bones parceles amb gespa, ben mantingudes, serveis antics però impecables. Molta tranquilitat, almenys ara en temporada baixa.
Lo negatiu: Crec que hi han pocs serveis pel preu que té, tot i que lo que mes encareix la factura son els 10€ diaris per la llum/dia, però ja comença a ser algo genèric de tots els campings quan a casa pagues 50€ al més, almenys jo. Una altra cosa que no entenc es que amb parcela pots entrar a les 16 i sortir a les 12, si agafes bungalow ho puc entendre però amb parcela no.
Son 2 petits incisos que no treuen una valoració més que correcte. Aquest cop he vingut sol per tantejar la zona però tornaré amb la família, perquè crec que els hi pot agradar.
Gràcies David per la teca comunicació.
Ens encantarà si decidiu visitar-nos amb la família i esperem que fins ben aviat.
Josep
There are some proper tent pitches here on flat soft ground and HEATED super clean bathrooms. Full marks too for the common room, also heated, provided with tables and chairs and ample charging points. The site is just outside the village on a gentle rise in a green space with big open views to the west. There is a pretty decent sized Spar supermarket about 10-15 mins walk away and for a breakfast spot the hotel bar Vertisol on the main road is brilliant: It has piles of ready made bocadillos filled with things not too often found in sandwiches in Iberia.
Moltes gracies pel report i esperem tornar a veura sempre que voleu
Càmping senzill però molt ben cuidat i amb un personal molt amable. Sens dubte la relació qualitat+ubicació i preu és recentment ç excel·lent!
moltes gràcies Gerard per la teva confiança
No recomanat, brut, es pou de m**da, personal maleducats
si que ho sentim, no ho entenem, si pots explicar-ta podrem treballar per millorar.
SUCIOOOOO. Nos dieron un mobilhome donde habia suciedad por todos los sitios. Ducha llena de moho. Paredes, suelo, mesa. Tamburetes pegajosos, platos sucios de comida, parte de la cocina llena de grasa. De verdad una pena. Tuvimos que llegar y ponernos a limpiar porque no nos dieron otra opción. Olor a humedad. Nos fuimos un dia antes de la salida. De verdad que una pena que alquilen en estas condiciones. Una vergüenza.
Sentim la teva impressió. No obstant de Socio rès.
No lo recomiendo si quieres descansar por la noche . Hasta las 12:00 de la noche niños gritando y jugando es imposible dormir y si vas a quejarte encima te dice que hasta las 12/00 pueden hacerlo
Lástima que está en un sitio muy bonito pero para poder descansar por la noche imposible , una pena
Adrian, cert que procurem q a les 12 ja es doni silenci total. Generalment succeeix molt abans, però a l’estiu els clients aprofiten la fresca per sopar i fer tertúlia petita sense molestar al seu entorn. Ja saps q és un camping familiar i que evidentment te i viu amb l’alegria de la mainada. Esperem que comprenguis el q T’expliquem i no entenem la te a valoració tant dura per a nosaltres
Hem estat un cap de setmana (dos nits) de setembre.
És un càmping molt familiar, amb molts campistes fixes tot l’any els quals es coneixen desde fa molt de temps. Tot i això, i contradient alguns comentaris, ens hem sentit molt acollits tant pel personal del compi g com pels mateixos campistes. De fet, la nostra estança va coincidir amb el dinar anual de final de temporada i ens hi van convidar molt amablement. Ens hi vam sentir molt agust.
Per altra banda, es un càmping petit amb poc serveis (tots ells en bones condicions), però per exemple es troba a faltar una piscina gratuïta, ja que els preus que pagues son equivalents a càmpings amb mes serveis.
L’espai i la situació del càmping excel·lent.
Intentarem tornar molt aviat.
Moltes gràcies Maria, vares coincidir amb la celebració de final d’estiu, que en ser camping familiar hom ja comença a preparar la temporada d’hivern, col·legis, treball, caps de setmana… i moltes ganes de tornar a la quotidianitat.
Esperem tornar veura os ben aviat, quan volgueu
No es el mejor camping de la garrotxa y tiene muchas cosas a mejorar, pero es práctico y cumple con lo necesario para pernoctar sin mayores incidencias y con tranquilidad.
Som-hi, volem millorar, gràcies per la nota
Camping de ambiente tranquilo y familiar. Instalaciones básicas pero adecuadas, limpias y cuidadas. Yo estuve en parcela, tiene hierba cuidada y buena sombra.
Al lado hay una piscina y la gente estaba de fiesta hasta tarde (depende de lo que quieras puede ser positivo o negativo), pero obviamente, eso el camping no lo controla asique nada que objetar.
Gracias Fons, i arreveure quan vulguis!
Nosotros hemos estado alojados en el mobil home de la parcela 88 durante cinco noches con un niño de 3 años. El entorno muy Bonito, muchas cosas por hacer, el cámping no tienen casi servicios però si estàs en un mòbil home tampoco los necesitas.Las fotos no coicindían con el mòbil que nos tocó. no muy limpio, manchas desagradables en el suelo, en algunos Pintos té hundías un poco, mucha humedad en él, cocina mini y poc sitio para guardar cosad
Fue muy desilusionante porque cuando entrábamos dentro nos desmotivamos bastante la verdad. Ante nuestras quejas de que no era el de la foto nos dijeron que es que hay varios y es lo que hay.en mi opinión es publicidad engañosa. El agua de la ducha de golpe a verd salía fría sin motivo. Si van pedid que no os toque ese mobil home.
Ja ho sentim Cristina, sempre ens esparaonen a les vostres notes
A 4.69 km
A 6.52 km
A 6.52 km
A 8.48 km
A 8.49 km
A 10.04 km
A 11.32 km
A 11.95 km
A 12.07 km