Restaurant "La Masia"
A 0.16 km
RocaGrossa — Directorio de Campings, Bungalows y Áreas de Caravanas
RocaGrossa — Directorio de Campings, Bungalows y Áreas de Caravanas
En el directorio de Sant Sadurní d'Anoia, destaca Cava Canals & Domingo, un negocio especializada en Bodega. Este negocio se encuentra en Camí de les Casetes, s/n, dando servicio a la zona de . Con una calificación de 3.7 a partir de 617 reseñas, Cava Canals & Domingo refleja la satisfacción de sus clientes. Aquellos que requieran Bodega pueden acudir a Cava Canals & Domingo para recibir asesoramiento.
Consulta nuestra sección de precios antes de contratar. Descubre cuánto deberías pagar y qué incluye el servicio en tu zona.
¿Comparando opciones? Descubre nuestro ranking actualizado con las mejores Bodega en Sant Sadurní d'Anoia .
Visita guiada de les caves per l'Eva. Persona molt agradable i que explica tot el procés d'elaboració dels seus productes amb claretat i molt coneixement del tema.
El producte de les sevas cavas molt recomenable.
El dinar correcte
Son un grupo de Terrassa ens ha agradat molt
La visita a las cavas genial. Un trato personal muy bueno y familiar. Merece la pena, os lo recomiendo para pasar un buen día en medio de viñas entre amigos.
Comida casera abundante. En el menú de 28 euros te entra ensalada, patatas fritas, escalivada,parrillada de carne, botella de cava, postre y café. La verdad es que hemos salido llenos.
Ens agrada molt venir a dinar aquí, el menjar, el servei i els calçots són molt molt bons! Avui hem provat la nova incorporació dels carta, els cargols a la brasa i estaven espectaculars!! No deixeu de demanar-los si passeu per allà! Com sempre hi tornarem 🙂🔝
Moltes gràcies per la ressenya Georgina! 😊
Ens fa molta il·lusió saber que heu gaudit.
I encara més que us hagin encantat les noves incorporacions de la carta. Les hem incorporat amb molta il·lusió, així que comentaris com el vostre ens confirmen que anem pel bon camí.
Us esperem ben aviat per seguir compartint bons àpats! 🍷
Molt bon servei de la Wiam , fantastic com sempre
Moltes gràcies per la ressenya! 😊
Ens alegra molt saber que vau gaudir del servei, i li farem arribar el vostre comentari a la Wiam — segur que li farà molta il·lusió.
Fins ben aviat! 🍷
La comida buenisima y la camarera Wiam muy amable!!
¡Muchas gracias por tu reseña! 😊
Nos alegra mucho saber que disfrutaste de la comida y del servicio. Le haremos llegar tus palabras a Wiam, seguro que le encantará.
¡Te esperamos de nuevo muy pronto! 🍷
Gràcies Wiam per la teva atenció i servei!
Moltes gràcies per la teva ressenya! 😊
Li farem arribar el teu agraïment a la Wiam — segur que li farà molta il·lusió.
Esperem veure’t ben aviat de nou! 🍷
Sitio penoso mal servido , aquí solo mandar a tus enemigos
Lamentamos que su experiencia no haya sido satisfactoria.
Nos gustaría poder entender mejor qué ocurrió para revisarlo internamente, ya que no es el nivel de servicio que buscamos ofrecer.
Quedamos a su disposición si desea darnos más detalles.
Hemos ido hoy y la atención de Luna
fue estupenda! Desde el principio fue muy simpática y atenta, nos quitó el mal sabor de boca de la última vez. Todos estábamos encantados con ella y hubo muy buena comunicación. Esta vez la comida estuvo genial, el servicio fue de 10 y la estancia muy familiar❤️
¡Muchas gracias por vuestro comentario!
Nos alegra muchísimo saber que esta vez habéis disfrutado de la experiencia y que os habéis sentido a gusto 😊
Le trasladaremos a Luna vuestras palabras, seguro que le hará muchísima ilusión. Es un placer ver cómo su manera de trabajar deja tan buen recuerdo.
También os agradecemos especialmente que hayáis vuelto a darnos otra oportunidad.
¡Os esperamos de nuevo muy pronto!
Lo único que se salva todavía son los pies de cerdo. Por lo demás , muy mal, no volveremos.
Las judías que pedimos de acompañamiento, creo que las sacaron del bote, las calentaron en el microondas y nos la sirvieron, bañadas en agua, ni un simple salteo en la sartén.
El morro de cerdo, medio crudo. Les pedimos que lo acabarán de hacer en la brasa, y nos lo volvieron a traer medio crudo también, solo le dieron un toque de calor por un lado, por el otro lado continuaba crudo...
A parte del pie de cerdo, que esa es otra, un pie , partido por la mitad 11 €, me parece carísimo, el cava es lo único que vale la pena.
No volveremos nunca más
Avui amb el Club Ciclista Sant Boi hem tornat a les caves Canals&Domingo de Sant Sadurní d'Anoia i com sempre (i ja van més de 40 anys) l'esmorzar perfecte, de 10!.
El servei genial, atent i ràpid i sempre amb un somriure.
Recomanable per fer una parada i gaudir també de l'entorn, seguirem tornant les vegades que calguin, especial menció a la Judit que ens cuida de meravella.
Moltíssimes gràcies per les vostres paraules!
És un autèntic plaer rebre-us any rere any (més de 40 anys ja formen part de la història compartida 😊) i saber que continueu gaudint dels esmorzars i de l’entorn ens fa especial il·lusió.
Traslladarem la vostra menció a la Judit, segur que li farà molta gràcia saber que us sentiu tan ben cuidats.
Ens encanta ser parada habitual de les vostres sortides i, com sempre, us esperem amb els braços oberts per moltes pedalades més!
Fins ben aviat 🚴♂️
A 0.16 km
A 2.92 km
A 5.02 km
A 5.86 km
A 5.95 km
A 6.87 km
A 6.98 km
A 9.86 km
A 10.66 km